● Při zakládání postavy si musíte zvolit třídu. Tato volba je velice důležitá, protože po založení postavy ji již nemůžete změnit!
● Třídy se liší v množství životů, míře způsobovaného poškození, typu výbavy a celkovém herním stylu.
● Ve hře si můžete vybrat jednu z 8 tříd.
Přehled tříd:
![]() |
Válečník Hlavní atribut: Síla |
|
Předností válečníků je velké množství životů. Naproti tomu nezpůsobují tak velké poškození. Jejich specialitou je to, že jako jediná třída ve hře můžou nosit štít, který jim poskytuje až 25% šanci na zablokování poškození od protivníků. Zpočátku můžete objevovat i štíty, které poskytují menší ochranu. Štít nefunguje proti kouzelníkům a ohnivé kouli od bojového mága a také nemůže mít slot na drahokam. |
![]() |
Kouzelník Hlavní atribut: Inteligence |
|
Kouzelníci způsobují velmi vysoké poškození, z toho vyplývají i velmi silné kritické zásahy. Vysoké poškození je kompenzováno nízkým počtem životů. Kouzelníci se nemůžou vyhýbat ani blokovat poškození, ale zároveň se jejich protivníci nemůžou vyhýbat ani blokovat jejich útoky. |
![]() |
Průzkumník Hlavní atribut: Obratnost |
|
Průzkumníci způsobují průměrné poškození a mají průměrný počet životů. Jejich hlavním rysem je 50% šance na vyhýbání se útokům soupeřů. Proti kouzelníkům a ohnivé kouli od bojového mága se však vyhnout nedokážou. |
![]() |
Nájemný vrah Hlavní atribut: Obratnost |
|
Nájemný vrah má v podstatě stejné vlastnosti jako průzkumník, včetně 50% šance na vyhýbání, ale místo jedné průzkumnické zbraně používá dvě válečnické a tudíž dává 2 rány za sebou. |
![]() |
Bojový mág Hlavní atribut: Síla |
![]() |
Bojový mág používá kouzelnickou výbavu a válečnickou zbraň. Od válečníka si propůjčuje nízké poškození a velké množství životů, ne však jeho štít. Jeho zvláštní schopností je ohnivá koule, která způsobí na začátku souboje protivníkovi určité poškození. Množství poškození způsobené ohnivou koulí závisí na vaší výdrži a také na třídě, proti které stojíte. Válečníkovi ohnivá koule způsobí poškození ve výši 25% vašich životů a průzkumníkovi s nájemným vrahem poškození ve výši 20% vašich životů. Berserk, lovec démonů a druid obdrží vždy poškození ve výši 33% z jejich životů. Kouzelník a bojový mág ohnivou kouli odrazí. |
![]() |
Berserk Hlavní atribut: Síla |
![]() |
Berserk používá kompletní válečnickou výbavu kromě štítu, který nemůže mít a tudíž ani nemůže blokovat poškození. V porovnání s válečníkem má také o něco méně životů a slabší brnění. Berserk se však může rozzuřit, což mu dává 50% šanci na okamžitý další útok. Po každém útoku je opět 50% šance na další a tudíž může útočit i několikrát po sobě. |
![]() |
Lovec démonů Hlavní atribut: Obratnost |
![]() |
Lovec démonů se lehce podobá průzkumníkovi, jeho hlavní atribut je také obratnost. S průzkumníkem však sdílí jen stejné zbraně, zbytek výbavy má od válečníka. Také se na rozdíl od průzkumníka nemůže vyhýbat, má však lepší brnění. Hlavním esem lovce démonů je ovšem 25% šance na oživení při zabití a to dokonce i několikrát po sobě. Pokud ho však zabije kouzelník nebo druid, oživení není možné. |
![]() |
Druid Hlavní atribut: Inteligence |
![]() ![]() |
Druid je jediná postava ve hře, která si může přepínat mezi několika herními styly. V základu je druid podobný kouzelníkovi - používá kouzelnickou zbraň a hlavním atributem je inteligence. Zbytek výbavy má od průzkumníka. Oproti kouzelníkovi však způsobuje pouze 33% poškození a protivníci se mu můžou vyhýbat a blokovat poškození. Od úrovně 10 může druid používat medvědí masku, která mu propůjčuje válečnické vlastnosti a od úrovně 25 kočičí masku, která mu propůjčuje průzkumnické vlastnosti. Hráč si poté může přepínat mezi tím, zda chce hrát s medvědí maskou (jako válečník), kočičí maskou (jako průzkumník) a nebo bez masky (jako slabší kouzelník). Hrát bez masky se však rozhodně nevyplatí. Bez ohledu na to, v jakém režimu hráč hraje, je stále hlavním atributem inteligence. |